The Fact About کلینیک That No One Is Suggesting

Wiki Article

وام نقدی چیست: شرایط دریافت تسهیلات نقدی از بانک‌ها + مقایسه

شیراز، میدان دانشجو، ابتدای ساحلی، ساختمان ۲۰۰۰، طبقه چهارم

شما در حال مطالعه مقاله هزینه در حسابداری چیست و انواع آن در یاس سیستم هستید

برای مشاهده دکتر دندانپزشک خوب در شهرهای مختلف ایران در دکترتو، در لیست بهترین دکتر دندانپزشکان دکترتو، از طریق فیلتر در سمت راست صفحه شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دسته دیگری از انواع هزینه در حسابداری براساس نوع فعالیت یک شرکت یا کسب و کار، هزینه های متغیر است. درواقع هزینه‌های متغیر به هزینه‌هایی گفته می‌شود که به میزان تولید یا عرضه کالا یا خدمات وابسته بوده و همچنین میان آن‌ها با تولید و عرضه محصولات ارتباط مستقیمی وجود دارد. البته در اینجا به این نکته نیز باید اشاره کنیم منظور از این ارتباط مستقیم این است که کاهش و افزایش میزان تولید و عرضه محصولات، افزایش یا کاهش مقدار هزینه‌های متغیر را در پی دارد. به عنوان مثال فرض کنید که یک کارگاه تولیدی ساعت کاری خود را از روزی ۷ ساعت به روزی ۱۰ ساعت افزایش می‌دهد؛ بنابراین در چنین شرایطی این کارگاه موظف است که به کارگران خود اضافه کاری پرداخت کند که این هزینه جزء هزینه‌های متغیر خواهد بود.

خدمات: عفونت (آبسه) دندان، کشیدن دندان، درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)، سیلانت پیت و فیشور، معاینه دندان (عمومی)، دندان درد، آبسه دهانی

کرم پودر دندانپزشکی کلینیک همواره در کنار محصولات مطرحی مانند کرم پودر مک، نارس، هدی بیوتی و ... قرار میگیرد.

: طرح امید نگین بانک سپه براساس ضریب برابری تسهیلات یا وام به مشتریان وام می‌دهد. اگر

در شناخت درآمد و هـزینه باید دقت زیادی اعمال شود. هر جریان ورودی نقد درآمد نیست و همچنین هر جریان خروجی نقد نیز هزینه محسوب نمی‌شود. برای نمونه، وجه نقد ممکن است از طریق استقراض از بانک و نه کسب درآمد افزایش یافته باشد.

عطر: عطرهای کلینیک در دو دسته کلینیک هپی و آروماتیک قرار می گیرند و شامل عطر، اسپری، بادی واش و ... هستند.

“اصل مبلغ وام بانکی + سود (در فرمول قبلی محاسبه کردیم) تقسیم بر تعداد اقساط” 

خدمات: ایمپلنت دندان، لیزر دندانپزشکی، جراحی لثه، ایمپلنت با پیوند استخوان، طراحی لبخند، بلیچینگ دندان (سفید کردن دندان)، کامپوزیت دندان، معاینه دندان (عمومی)

کرده‌اید، می‌توانید با وثیقه‌ی طلا و گواهی سپرده طلا وام بگیرید. در واقع مقدار طلای شما ضامن شما برای گرفتن وام است.

انواع هزینه در حسابداری شامل تمامی مخارجی است که به‌صورت عینی انجام شده و همچنین به‌صورت ثابت از درآمد یک شرکت، سازمان یا مجموعه در جهت آن خرج می‌شود. بنابراین از جمله عینی‌ترین مثال‌های این مخارج می‌توان به حقوق کارکنان و پرسنل اشاره کرد. اما در این میان برخی دیگر از مخارج وجود دارد که برخلاف حقوق کارکنان و پرسنل، غیرعینی بوده و از جمله آن‌ها می‌توان به به استهلاک دستگاه‌ها و تجهیزات اشاره کرد. درواقع این مخارج به دلیل اینکه به مرورزمان از دارایی‌ها کم می‌شوند نیز به عنوان هزینه به حساب می‌آیند. بنابراین و باتوجه به موارد گفته شده، در حالت کلی هر چیزی که مخارجی به شما تحمیل می‌کند، نوعی هزینه به حساب می‌آید و در علم حسابداری از آن با عنوان بدهکاری‌ها نام برده می‌شود.

Report this wiki page